divendres, 21 de març del 2014

8 setmana






Aquesta setmana el dilluns e fet els accidents ,triturar paper mentre s'escalfava la e fet els accidents  i després vaig plastificar.
El Dimarts primer vaig grapar fulls i doblegar llibres i grapar-los ,després vaig fer els accidents i al acabar vaig registrar persones al Excel
El Dimecres vaig fer els accidents i després revisar si les persones tenien el Delta.
El Dijous vaig fer els accidents i quant vaig acabar anava a fer el Delta però al moment em van dir que baixes un moment al pàrquing a agafar una carpeta que s'havien deixat vaig estar nerviosa  però va anar molt bé,a última hora vaig registrar persones al Excel.












      

1 comentaris:

  • L'autor ha eliminat aquest comentari.
    K.A. says:
    27 de març del 2014, a les 12:04

    L'autor ha eliminat aquest comentari.

Publica un comentari a l'entrada