divendres, 7 de març del 2014

6 setmana




Tota la semana e fet els accidents  i desprès els e passat el Excel ,també e passat a un altre Excel persones amb el DNI  i on treballen.
El dijous a primera hora vaig veure a la meva ex gerent perquè va vindre de visita i va ser casualitat de trobarla i em vaig posar molt contenta al veura-la i casi m'ha emociono,perquè em  va fer molta il.lusió.En tot aixo al final de tanta alegria  vaig acabar abans d'hora i al moment em van dir que e plastifiques van tarda molt i em vaig avorrir molt jo tenia que triturar paper,però no m'ho van  i tampoc tenia ganes fins que vaig dir pero vaig estar  esperant una bona estona estona no vaig aguntar més i al final vaig triturar al acabar el mini munt que tenia vaig  plastificar però s'havia apagat la plastificadora llavors es va tindra que escalfa de nou, i vaig seguir trituran paper quan es va escalfar vaig plastificar i retallar. 















                                                                    

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada