divendres, 28 de març del 2014

9 setmana





 Aquesta setmana el Dilluns vaig registra persones al  Excel  no vaig  fer els accidents perquè tots els companys estaven i  dos d'ells no tenien l'ordinador. En un moment vaig preguntar a tots de quant estarien tots per invitar lis a esmorçar ,tots van dir que no feia falta però jo no vaig acceptar un no,el dia següent vaig invitar els que estaven .
El Dimarts  vaig fer els accidents i també vaig acabar el Delta per últim vaig fotocopiar. Al descans vaig invitar a L'esteve, en Carles i l' Olga per agradeiment de estar allà.
El Dimecres  tampoc vaig poder fer els accidents perquè estaven tots llavors vaig acabar de fotocopiar , grapar i doblegar.Al descans vaig invitar a dos companys més que ahir no estaven El Jose Luis i la Montse
El Dijous vaig fer els accidents i al acabar vaig seguir fotocopiar i grapar al acabar vaig  plastificar.
El dilluns, dimarts ,dimecres o dijous acabar de invitar a 2 companys que em falten .
 














    

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada